top of page

Scorpions - Humanity: Hour I

המלצת המערכת...


מעוניינים לחוות את "Scorpions" שונה ואחרת? קצת יותר כבדה ומורכבת?


האזינו ל- "Humanity: Hour I", אלבומה ה- 16, אותו הוציאה "Scorpions" ב- 14 למאי 2007.


מדובר באלבום קונספט, בו כל הרצועות קשורות בצורה כזו או אחרת עם נושא ה"אנושות".


הלהקה נעזרת כאן בכותב ובמפיק המוכשר Desmond Child ובכותבים נוספים, בכדי לייצר קו עלילה על עולם עתידני שנקרע לגזרים על ידי מלחמת אזרחים בין בני אדם לרובוטים. "הסיוט האפוקליפטי" הזה אליבא ד"סקורפיונס", אמור לשמש "יריית אזהרה" לאנושות כולה, שתקוותה היחידה להישרדות היא אהבה, אחווה, שלום ורעות.


האלבום הזה נע בין קטעים רועשים וכבדים כמו "Hour I", "321", "The Cross", “You’re Loving Me To Death, מצד אחד, לקטעי מיד-פייס ובלדות שקטות ומתקתקות בליווי פסנתר וכלי מיתר כמו The Future Never Dies,” “Love Will Keep Us Alive”, “Love Is War” וכמובן שיר הסיום "Humanity" שפשוט מתעלה מעל כולם.


בכדי להשיג את הסאונד הכבד ואפל עם סאונד גיטרות על גבול ה- "Doom Metal", עושה "סקורפיונס", בין היתר, שימוש בכיווני גיטרה לא שיגרתיים כמו "drop D", "drop C".


באלבום מתארחים אומנים כמו הגיטריסט John 5 שעבד עם David Lee Roth ומאוחר יותר ניגן עם Marilyn Manson, הכותב והמולטי אינסטרומנטאליסט Eric Bazilian, הגיטריסט והזמר Billy Corgan ועוד.


תאמינו או לא אבל הלהקה הגיעה להקלטות האלבום עם לא פחות מ- 30 שירים ואז הם התחילו סשן כתיבה נוסף בו כתבו עוד 20 שירים!!! שכן הם חשבו שחלק מהשירים היו "אפלים מידי" מבחינה לירית והם צריכים עוד שירים "אופטימיים" שיתאימו לקו העלילה. על מנת שהשירים הללו יתאימו לקונספט של האלבום הלהקה נעזרה בצוות כותבים מקצועי שתפקידו היה לשכתב את המילים של השירים שנבחרו.


להאזנה: Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

63 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Bình luận


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page