top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

Stone Sour - Audio Secrecy

האלבום "Audio Secrecy" של להקת "Stone Sour" שוחרר ב-7 לספטמבר 2010 !!!


בואו נחלק את ההתייחסות לאלבום הזה לשניים...הצד המקשיב והצד היוצר...


מצד המאזין...


האלבום השלישי של הלהקה ממשיך את הקו של שני האלבומים הראשונים שלה אך עם הגשה יותר מעודנת, גם בטקסטים וגם במוסיקה (זה האלבום היחיד של הלהקה ללא מדבקת ה- Parental Advisory). אפשר לקרוא לזה עוד שלב בהתבגרות או בבשלות המוסיקלית של הלהקה, אבל מרגישים שהוא לגמרי הרבה פחות מחוספס מהקודמים ורמת ההפקה המעורבת גבוהה.

יש פחות "גימיקים" ותרגילים מוסיקליים, מבנה השירים יותר מתון (וקצת מונוטוני) אך לרגע אל תחשבו שכשרונותיהם של James Root, Josh Rand, Corey Taylor ו- Roy Mayorga לא מורגשים או באים לידי ביטוי כאן.

שירים מלודיים, נעימים ופופיים כמו "Dying", "Hesitate", "Miracles", "Pieces" ו-"Imperfect" לצד כמה הבלחות אגרסיביות כיאה לסטון סאור.


תמיד כיף לראות להקה שמסוגלת לשנות את הצליל שלה בלי לאבד לגמרי את המהות או ה-DNA שלה, וזה בדיוק מה שהשיגו סטון סאור כאן. הם מוכיחים שאפשר להפוך צליל של להקת רוק לגדול יותר ללא ההכרח להפוך אותו לבולט יותר.


מצד היוצר...


יש כאן דוגמא להתערבות חברת התקליטים וההנהלה ליצור משהו אחר ממה שהלהקה רוצה, איך ההשפעה של האינטרסים העסקיים באה לידי ביטוי ביצירה עצמה.


הלהקה עבדה במשך חודשיים באיזו אחוזה בנשוויל כדי לכתוב את האלבום והם היו מוכנים להיכנס לאולפן להתחיל להקליט. אך שוד ושבר... חברת התקליטים לא מאפשרת ללהקה להיכנס לאולפן להקליט !!


אטלנטיק שכנראה הייתה חברת הניהול של הלהקה באותה תקופה לא הסכימה ללהקה להיכנס להקליט מאחר והם הרגישו שהשירים לא מספיק טובים. הם חזרו ודרשו מהלהקה לעבוד שוב ושוב עד שהם יביאו את השירים שהם מחפשים.

אטלנטיק דרשה מהלהקה לעבוד עם המפיק Rob Cavallo על מנת ליצור אלבום יותר פופי וזמין למיינסטרים, אך למרות זאת הצליחה הלהקה להביא את המפיק שהם רגילים לעבוד איתו מהאלבומים הקודמים Nick Raskulinecz.


למרות התנגדותם של חברי הלהקה, חברת הניהול לא הסכימה לקבל את השירים שהם כתבו ואילצו אותם להכניס לאלבום שירים שקורי כתב לאלבום הסולו שלו כמו "Pieces", "Imperfect" ועוד, למרות התנגדות שאר חברי הלהקה.

הם פשוט הוציאו להם את כל הרוח מהמפרשים ואת האנרגיה מהשירים.

היו הרבה דברים באלבום הזה שחברת התקליטים אילצה את הלהקה לעשות ומאחר וקורי וחבריו כל כך רצו להוציא את האלבום הזה הם נכנעו להרבה מאוד מהלחצים וההכתבות.

גם המיקס לאלבום נעשה בדרכים בין סטון סאור לסליפנוט ולחברים הייתה השפעה מאוד מינורית עליו.


לא פלא שקורי תיאר את האלבום כ:

"One hiccup in my career"


יש בגרסת ה-Special Edition סרט של 45 דק' שנקרא "MAKING OF AUDIO SECRECY" על הקלטות האלבום, ממליצים לראות את הקטע של הקלטת השיר Miracles (מצחיק...)


משום מה מאז ההכרזה של קורי על סיום קיומה של הלהקה, האינסטגרם שלה לא מפסיק לעבוד...מעניין...


בכל זאת אנחנו מאוד אוהבים את האלבום הזה והוא שווה האזנה ב: Spotify, Apple Music

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

96 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page