top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 04.06.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 04.06.23

 

להקת "איפה הילד?" משחררת סינגל חדש בשם "שיר אהבה" אותו כתב והלחין חמי רודנר, והוא כולל שיתוף פעולה ראשון של הלהקה עם המפיק המוזיקלי איתי צוק. הלהקה חיממה ביום שני את "Guns N' Roses" על במת פארק הירקון ונמצאת עכשיו בעיצומן של חגיגות 30 שנה לאלבום הבכורה שלה "זמן סוכר".

 

הרוקר המרגש ביקום Dave Grohl במכתב מרגש למעריצי הלהקה. זו הייתה תקופה מרגשת עבור ה"פו פייטרס". אחרי שלקחו את הזמן להתאושש לאחר מותו של המתופף Taylor Hawkins בשנה שעברה, הלהקה חזרה להופיע בסוף החודש שעבר, מלווה במחליפו של הוקינס, ג'וש פריז ובמקביל הוציאה את אלבומה ה- 11. כדי לציין את השינוי העצום הזה, Dave Grohl שיתף את המעריצים במכתב מרגש בכתב יד בו הוא מציין בין היתר כך:


"עכשיו, כשחזרנו מסיבוב ההופעות הראשון שלנו, הרגשתי חייב לפנות ולהודות לכולכם על שהייתם שם בשבילנו. כל לילה, כשאני רואה אתכם שרים, זה גורם לי לשיר חזק יותר. כשאני רואה אתכם צורחים, זה גורם לי לצרוח חזק יותר. כשאני רואה את הדמעות שלכם, זה מעלה בי דמעות..."

 

אלבום חדש ללהקת "Extreme" האלבום השישי שלהם שנקרא "Six". האלבום הראשון שלהם מאז "Saudades de Rock" משנת 2008. עוד בשנת 2015 הלהקה הודיעה שהיא עובדת על אלבום חדש, בציפיה לשחרר את האלבום בשנת 2017. זה לא קרה למרות הצהרות שחלק מהשירים שכתבו (17 במספר) הם הטובים ביותר שהם כתבו אי פעם. עכשיו זה סוף סוף קורה והאלבום הזה בהחלט נשמע מגוון ומצויין.

להאזנה ב: Spotify

 

כמה מבאס שהלהקה הזאת לא יכולה לתת לאחד ממיסדיה לסיים את דרכו בכבוד. השבוע היה ניסיון להכניס את הכביסה המלוכלכת של "Motley Crue" פנימה אחרי שחברי הלהקה ביקשו מבית משפט להורות על בוררות בינם לבין מיק מארס. הם מעדיפים בוררות בדלתיים סגורות הרחק מהתקשורת, לטענתם, אחרי השמצות של מיק מארס הכוללות טענות על שימוש בסמים ואלימות פיזית. כזכור, באוקטובר מארס הודיע על פרישה מסיבוב הופעות בשל החמרת בעיות בריאותיות הקשורות במחלה כרונית ודלקתית בפרקים, הפוגעת בעיקר בעמוד השדרה ובאגן. עם זאת, הוא ביקש להישאר חבר בלהקה והביע נכונות להצטרף להופעות הקרובות לביתו וגם להקלטות. חברי מוטלי קרו סירבו וביקשו שיפרוש.

(Photo: Kevin Mazur)

 

להקת "Slipknot" נפרדת מהקלידן ואחראי הסמפלרים Craig Jones. הלהקה פרסמה ב-7 ביוני הצהרה קצרה ברשתות החברתיות שבה נכתב: "למעריצים שלנו, "סליפנוט" מכריזה שנפרדנו מקרייג ג'ונס. אנו מאחלים לג'ונס את כל הטוב שבעולם". קרייג היה חבר ב- "Slipknot" מאז 1996, והוסיף קישוטים אלקטרוניים לכל שבעת האלבומים שהוציאה הלהקה עד כה.

(Photo: Bryce Hall)

 

ואם כבר הזכרנו את "Slipknot" אז הלהקה שהחלה את סיבוב ההופעות האירופאי שלה השבוע תיאלץ לעשות זאת בלי Shawn "Clown" Crahan, אשר פנה למעריצים ברשתות החברתיות והודיע שלצערו הוא לא יצטרף לסיבוב הזה, שכן הוא נאלץ להישאר בבית כדי לתמול באשתו שמתמודדת כרגע עם בעיות רפואיות. הוא הוסיף שברגע שיוכל הוא יחזור ויצטרף ללהקה.

(Photo: Francesco Prandoni)

 

זה היה שבוע עמוס עבור "YUNGBLUD" אחרי שקפץ לבמה עם "Limp Bizkit" כדי לבצע "Break Stuff" בפסטיבל "Rock Im Park" בגרמניה, הוא שיתף את המעריצים בסינגל חדש בשם "Lowlife" שפותח עבורו פרק חדש לגמרי. יאנגבלאד ציין: "לא נכנסתי לאולפן בכוונה ליצור משהו כמו Close To Me או Born This Way או Life On Mars, התחלתי עם קנבס ריק ..."


 

אם הזכרנו את פסטיבל "Rock im Park" שנערך השבוע, אז גם בפסטיבל "Rock am Ring" המקביל היו כמה שיתופי פעולה מעניינים ביניהם Oli Sykes שהצטרף ל- Machine Gun Kelly, הזמרת Amy Lee שהצטרפה ל- "Tenacious D" ו- Sam Carter מ"Architects" שהפתיע את מעריצי "Spiritbox". אבל אחד משיתופי הפעולה החשובים מכולם היה המפגש של שני טיטאני הנו-מטאל: "Evanescence" ו- "Papa Roach". במהלך ההופעה של "אוונסנס" הזמינה איימי את סולן פאפא רואץ' Jacoby Shaddix לעזור לה בשירה בעת ביצוע הלהיט "Bring Me To Life". "פאפא רואץ'" פרסמו מאוחר יותר ב- TikTok סרטון של ההופעה וכתבו: "When Amy Lee from Evanescence calls you to the stage to perform Bring Me To Life".

 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page