top of page

חדשות השבוע במוזיקה 08.09.24

 

אין סיכוי שפספסתם את המאורע הזה, אבל רק כדי שנהיה בטוחים, אז ביום שישי שעבר לפנות בוקר, כשרובכם ישנתם שנת ישרים, "Linkin Park" הפילה פצצה אדירה!! או יותר נכון מספר פצצות!!

  1. הלהקה עושה קאמבק אחרי האובדן של Chester Bennington ב-2017.

  2. מצטרפת ללהקה זמרת חדשה בשם Emily Armstrong (בעבר מלהקת "Dead Sara").

  3. הלהקה מוציאה סינגל חדש ומצויין בשם "The Emptiness Machine".

  4. הכרזה על אלבום חדש בשם "From Zero" שאמור לצאת ב-15 בנובמבר.

  5. מתופף הלהקה Rob Bourdon מחליט לא להיות שותף לקאמבק ומוחלף ע"י Colin Brittain

  6. גיטריסט הלהקה Brad Delson מחליט לא לקחת חלק בסיבובי ההופעות של הלהקה ואותו יחליף הגיטריסט Alex Feder.

  7. הלהקה גם משנה את הלוגו שלה ויוצרת לוגו חדש לכבוד המאורע.


צפו בהופעה החיה ששודרה לייב עם ההכרזה:



 

להקת הרוק האגדית "SWEET" משחררת סינגל חדש בשם "Destination Hannover" וצפויה להוציא את אלבום האולפן החדש שלה, "Full Circle", ב-20 בספטמבר 2024. לפי הודעה לעיתונות, זה יהיה אלבום האולפן האחרון של הלהקה אי פעם. "SWEET" היא תופעה גלאם רוק שכבשה את העולם בסערה במשך יותר מחמישה עשורים. במהלך השנים, מכרה "SWEET" יותר מ-55 מיליון אלבומים ושיגרה לא פחות מ- 34 להיטים למקום הראשון במצעדים השונים ברחבי העולם. חוט הזהב שמקשר בין העבר להווה ואל העתיד של הלהקה הוא החבר המייסד והיחיד שנשאר מההרכב המקורי של "SWEET", הגיטריסט Andy Scott. הלהקה תכננה להוציא את "Full Circle" בשנת 2019, אבל אז הגיעה מגפת הקורונה, הפרויקט נגנז ובמקומו הלהקה הוציאה את "Isolation Boulevard".



 

לפעמים אנחנו שוכחים שהאמנים שאנחנו כל כך אוהבים, מעריכים ואפילו מעריצים הם בסה"כ בני אדם והנה תזכורת מאחד שאנחנו ממש אוהבים Dave Grohl ...

 

לכבוד חגיגות 20 שנה לאלבום הבכורה מצליח "Contraband" להקת "Velvet Revolver" מוציאה גרסת דלוקס לאלבום. גרסת הדלוקס כוללת ביצוע אקוסטי לשיר "Fall To Pieces" ועוד 5 קאברים. הלהקה הפסיקה את פעילותה בשנת 2015 לאחר מותו של Scott Weiland.


 

אחרי שכבר שמענו על האיחוד המחודש עכשיו מגיעה ההכרז הרשמית על סיבוב ההופעות. להקת "Drea, Theater" מכריזה על סיבוב ההופעות של בצפון אמריקה לשנת 2025. זהו סיבוב ההופעות הראשון שלהם בצפון אמריקה וקנדה משנת 2010 עם המתופף הוותיק Mike Portnoy.


(Photo: Dream Theater)

 

להקת "Metallica" משחררת וידאו מרגש כמחווה לבסיסט Cliff Burton. הלהקה שלא מזמן הקימה את המוזיאון הדיגיטלי לזכרו "Orion: A tribute to Cliff Burton", רכשה לאחרונה יותר מ-150 תמונות נדירות שלא נראו לפני כן מהצלם Russ Marino. התמונות מתעדות את קליף בדטרויט ושיקגו בשנים 1985 ו-1986.



 

ג'ון בון ג'ובי גיבור מקומי !! במהלך צילומי קליפ לשיר החדש  “The People’s House”, על גשר הולכי רגל בנאשוויל, ג'ון הבחין באישה צעירה שהתכוונה לקפוץ מהגשר ולשים קץ לחייה. בון ג’ובי לא היסס, ניגש בעצמו לאשה, הצליח לשכנע אותה לא לקפוץ מהגשר, ואף עזר לה לטפס חזרה בבטחה. הארוע צולם במצלמות האבטחה של העיר.



 

טיטאן הבלוז-רוק Joe Bonamassa ממשיך לחגוג את יום השנה ה-10 לאלבומו פורץ הדרך "Different Shades Of Blue" עם סינגל חדש, "Scarlet Town". רצועת הבלוז הזו משמשת כסינגל השני מתוך המהדורה המיוחדת של "Different Shades Of Blue". מדובר בשיר שנכתב ובוצע במקור על ידי Bob Dylan ולקוח מאלבומו "Tempest" משנת 2012. הסינגל "Scarlet Town" הוא אחד מהשירים הנדירים שטרם פורסמו מתקופת "Different Shades Of Blue", אשר יהיו חלק מהמהדורה המיוחדת של האלבום.



 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט


61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page