top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 12.03.23

מקבץ חדשות השבוע לשבוע שמתחיל ב- 12.03.23

 

להקת "Avenged Sevenfold" מכריזה על האלבום הבא שלה, השמיני במספר ומשחררת סינגל ראשון "Nobody" לאחר 7 שנים של שקט. זמר ומוביל הלהקה M.Shadows מספר שהאלבום הזה הוא כיוון חדש לחלוטין ולא נשמע בכלל כמו משהו שהלהקה עשתה בעבר. הוא עוד הוסיף כי האלבום הזה הוא אקלקטי ופרוע!!!

האלבום יקרא "Life Is But A Dream" ואמור לצאת ב-2 ביוני השנה.


 

להקת "Nothing But Thieves" משחררת סינגל חדש בשם "Welcome to the DCC". הסינגל פותח את "הקמפיין" של הלהקה ל "Dead Club City", האלבום הרביעי של הלהקה שאמור לצאת השנה. חברי הלהקה סיפרו שבזמן הקורונה היה להם הרבה זמן ליצור, להתנסות ולחקור דברים חדשים. השירים באלבום הזה עברו הרבה ניסויים ויצרו גרסאות רבות אבל דבר אחד הוביל את כולם, הלהקה החליטה שזה הולך להיות אלבום קונספט. אם תחפשו את שם השיר או את שם האלבום תגלו עולם מדיה חדש שהלהקה יצרה לטובת האלבום, לא סתם קראנו לזה "קמפיין", ברוכים הבאים ל"עיר מועדון המתים" !!!!


 

הזמר והיוצר Mike Shinoda (Linkin Park) מוציא סינגל חדש בשם "In My Head" במסגרת פסקול הסרט "Scream 6". מייק הוא אחד המפיקים של פסקול הסרט כולו וגם אורח בקליפים כמו שראינו בשיר "Still Alive" שאותו כתב יחד עם Demi Lovato שהיא גם המבצעת.

אולי עוד נראה חומרים חדשים ממייק אבל מה שבטוח הוא שבינתיים הוא עובד ללא הפסקה מאחורי הקונסולה.


 

בפעם הראשונה בישראל, להקת המטאל הסימפוני "Within Temptation" מגיעה להופעה יחידה בהאנגר 11 בתל אביב, ב-4 ליוני השנה.


 

הגיטריסט והמוזיקאי Slash מכין את פרק ב' בחייו ומקים חברת הפקות בשם "BerserkerGang" יחד עם 5 שותפים נוספים. סלאש סיפר כי מאז ומעולם היה מעריץ נלהב של סרטי אימה (כמו חברו Kirk Hammett) ועכשיו הוא מעוניין ליצור סרטים שהוא בעצמו היה רוצה לראות, כשהאיכות היא זו שעומדת בראש סדר העדיפויות.


(Photo: Kevin Mazur)

 

חדשות מצערות!!! להקת "Camel" מבטלת את סיבוב הופעות הפרידה שלה לרגל 50 שנות קיומה. כידוע, הסולן, הגיטריסט/חלילן ומנהיג הלהקה Andrew Latimer סובל בשנים האחרונות מבעיות גב ועמוד שידרה. בשל מצבו הרפואי והצורך בניתוח שדורש החלמה ארוכה מבטלת הלהקה את סיבוב ההופעות, כולל ההופעה המתוכננת בישראל. אנחנו נשאיר אתכם עם סיקור לאלבום הבכורה של הלהקה שחוגג 50 שנה!!!


 

להקת "Metallica" רכשה מניות בחברת "Furnace Record Pressing", שעיסוקה בייצור תקליטי ויניל. בשל הביקוש הרב לאלבומי הלהקה בויניל (הלהקה מדורגת בין 10 האומנים שמכרו הכי הרבה תקליטי ויניל בצפון אמריקה), החליטה הלהקה להשקיע ברכישת מניות בחברה שמייצרת את התקליטים עצמם. הרכישה ממסדת מערכת יחסים ארוכת שנים בין הלהקה ל- Furnace שייצרה יותר מחמישה מיליון תקליטי ויניל של "מטאליקה" מאז 2014. חברת "Furnace" הוקמה על ידי אריק אסטור ב-1996 והיא ידועה ביצירת תקליטים באיכות גבוהה במיוחד במתקן החדיש שלה המשתרע על שטח של 70,000 רגל באלכסנדריה, וירג'יניה.


 

הגיטריסט Brian May זכה לתואר אבירות על ידי המלך צ'ארלס השלישי עבור תרומתו למוזיקה ולצדקה. מיי, שהינו חבר מייסד להקת "קווין", יקרא כעת סר בריאן, בעקבות טקס ההשבעה בארמון בקינגהאם אשר נערך ביום שלישי. מיי היא לא החבר היחידה בלהקה שקיבל תואר מלכותי. המתופף Roger Taylor מונה לקצין מסדר האימפריה הבריטית בשנת 2020. מיי קיבל גם הוא בשנת 2005 את התואר מפקד המסדר המצוין ביותר של האימפריה הבריטית.


(Photo: Sky News)

 

להקת הפאוור מטאל האמריקאית "Kamelot" משחררת את אלבום האולפן ה- 13 שלה "The Awakening". זה אלבום האולפן הראשון של הלהקה מזה חמש שנים, לאחר "The Shadow Theory" שיצא בשנת 2018, מה שהופך אותו לאלבום המשוחרר בפער הגדול ביותר בין שני אלבומי אולפן של הלהקה. זה גם אלבום האולפן הראשון עם המתופף Alex Landenburg לאחר עזיבתו של Johan Nunez.


להאזנה לאלבום: Spotify

 

להקת "U2" מוציאה לאור את האלבום "Songs of Surrender". לא מדובר באלבום של שירים חדשים, אלא באלבום הכולל שירים של הלהקה אשר הוקלטו מחדש. האלבום הופק על ידי הגיטריסט The Edge, והוא כולל גרסאות חדשות של 40 שירים מהקטלוג של הלהקה, רבים בעיבודים מופשטים ואקוסטיים.


 

אירועי השבוע בשיתוף "Rocking Israel"


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page