top of page

חדשות השבוע במוזיקה 15.09.24

 

להקת הפוסט גראנג' הדרום אפריקאית "Seether" משחררת את אלבומה התשיעי "The Surface Seems So Far". האלבום האחרון של הרוקרים הדרום אפריקאים "Si Vis Pacem, Para Bellum" יצא באוגוסט 2020, אז היינו בעיצומה של מגיפה עולמית. ביולי האחרון הוציאה הלהקה את הסינגל המצויין "Judas Mind" כסנונית ראשונה מתוך האלבום, ללא ספק רצועה עוצמתית לחזור איתה.



להאזנה לאלבום: Spotify

 

להקת "Oceans On Orion" שולחת טיזר למעריצים על הופעות בארץ, הופעות בחו"ל, סינגל חדש אבל גם...ליינאפ חדש, מספר חברים בהרכב עוזבים ובמקומם נכנסים חדשים, מי הם יהיו, מזהים?

 

קרב איגרוף על הבמה במהלך הופעתה של להקת "Jane's Addiction". במהלך ההופעה של הלהקה בבוסטון, כחלק מסיבוב האיחוד שלה, בשיר ה-11 בסטליסט "Ocean Size", זמר הלהקה Perry Farrell החל לדחוף את הגיטריסט Dave Navarro בצורה אגרסיבית. דייב שראה שפרי ממשיך להיות יותר אגרסיבי, הפסיק לנגן וניסה להרחיק את פרי מעליו וכשהעניין התלהט עוד יותר נחלצו לעזרתו עובדי הבמה ושאר חברי הלהקה. למרות הנסיונות להרגיע אותו, פרי המשיך להשתולל והורד מהבמה ע"י חברי הצוות. שאר החברים חזרו לבמה, התנצלו בפני הקהל והפסיקו את ההופעה, שבמהלכה חגגה הלהקה את יום הולדתו ה-47 של המתופף סטיבן פרקינס. תיעוד המריבה הפך ויראלי ועשה גלים ברשת. למרות שיום למחרת פרי פרסם התנצלות בפני חבריו והמעריצים, הלהקה ביטלה את המשך סיבוב ההופעות שלה ונכנסה להפסקה בלתי מוגבלת.


 

וככה זה בשאוביז, תוכניות לחוד ומציאות לחוד...

יומיים לאחר התקרית המבישה על הבמה להקת "Jane’s Addiction" מוציאה סינגל שני בו משתתפים כל חברי הלהקה המקוריים וזאת למרות שכל סיבוב ההופעות שלה בוטל!


 

להקת "Iron Maiden" חוגגת 50 שנה בסיבוב הופעות ארוך המתוכנן להימשך שנתיים ויקרא "Run For Your Lives World Tour". סיבוב ההופעות יחל ב- 27 למאי 2025 בבודפשט, הונגריה ובשלב זה נקבעו 27 הופעות, אך מועדים נוספים יקבעו בהמשך. הלהקה אמורה לנגן בסיסו הזה שירים מתוך תשעת האלבומים הראשונים שלה, החל ב- "Iron Maiden" ועד "Fear Of The Dark" והם מבטיחים שזה יהיה המופע המרהיב והמשוכלל שלהם אי פעם. הסיבוב נקרא אמנם "Run For Your Lives", אך אנו ממליצים לכם דווקא לרוץ ולרכוש כרטיסים כי מי יודע אם לא מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות לראות את הלהקה בלייב.



 

וואווו, זה תפס אותנו לא מוכנים... להקת "The Cure" תוציא אלבום חדש ראשון לאחר 16 שנה! האלבום אמור לצאת ב- 1 לנובמבר השנה ולהיקרא "Songs Of A Lost World". לקראת ההוצאה הלהקה השיקה אתר סודי וערוץ וואטסאפ. כדי לקבל גישה לאתר, המעריצים צריכים לבקר ב-www.songsofalost.world ולאחר מכן להזין את תאריך יציאת האלבום בספרות רומיות: I. XI. MMXXIV. לאחר מכן תתקבל הצצה למה שיכול להיות עטיפת האלבום, כמו גם הזמנה להירשם לרשימת תפוצה ולהצטרף לקהילת WhatsApp של "הקיור". לאחר שליחת הודעות לערוץ הוואטסאפ, נשלחת הודעה עם מילים משיר חדש בשם 'Alone' האומרות כך: This is the end of every song that we sing… Where did it go?


(Photo: consequence.net)

 

זה ממש מרגש אותנו... סיבוב ההופעות של "Linkin Park" בשם "Zero World Tour", יחד עם הסולנית החדשה Emily Armstrong כבר בעיצומו וניתן לצפות בהופעה השניה ממנו שנערכה ביום שני האחרון ב- "BARCLAYS CENTER" שבברוקלין, במלואה!!! תהנו...



 

המנסר מטקסס מכה שנית!!! "Tremonti" משחרר את הסינגל השני שלו מהאלבום הבא, תוך כדי סיבוב ההופעות המטורף של "Creed". האלבום שקיבל את השם "The End Will Show Us How" אמור לצאת ב-10 בינואר כשמיד אחריו טרימונטי יוצא לסיבוב הופעות באירופה יחד עם להקתו.

למרות אהבתנו הגדולה למוזיקה של המנסר, אנחנו קצת מאוכזבים משני הסינגלים הללו (לאור שני האלבומים האחרונים המטורפים) אבל אנחנו מאוד מקווים שהאלבום יפתיע אותנו לטובה!!


 

חברו הטוב, הקולגה של המנסר מטקסס, Myles Kennedy גם הוא מוציא סינגל חדש, שלישי במספר מאלבומו הבא.

אנחנו קצת חרדים משמות האלבומים של השניים שמשרמזים על סיומות, מיילס, אמור להוציא את האלבום "The Art Of Letting Go" ב-11 באוקטובר השנה. גם מיילס נשמע ממשיך בדרכו המוזיקלית הטובה והנעימה אך לא מפתיע או מחדש. אנחנו יודעים שכבר הזכרנו זאת בעבר וזה רק בגלל שאנחנו כל כך אוהבים את השניים ואת הלהקה שלהם "Alter Bridge", אבל תזכרו שקראתם זאת פה לראשונה. יש לנו הרגשה מאוד חזקה שאלטר מגיעה לסופה או לפחות להפסקה בלתי מוגבלת או מוגדרת (ת'אמת, העיקר שהשניים הללו ימשיכו לעשות מוזיקה).


 

טוב נו...אם כבר...אז כבר...

וידאו קליפ חדש ל- Scott Stapp, כן, כן, הסולן של "Creed" שהוציא במרץ השנה את אלבום הסולו הרביעי שלו "Higher Power" עימו הוא כובש את המצעדים וחווה הצלחה מחודשת, מוציא סינגל נוסף מהאלבום המצליח!!


 

ה- "Pixies" משחררים סינגל וקליפ חדש בשם "Motoroller" הלקוח מתוך אלבומם הקרוב "The Night the Zombies Came out" שצפוי לצאת ב- 25 באוקטובר, וזה כבר מתחיל להישמע כמו אחלה אלבום שלא כדאי לכם לפספס...



 

הגיטריסט Michael Schenker משחרר היום אלבום חדש בשם "My Years with UFO". התקופה של מייקל שנקר בלהקת "UFO" במהלך שנות ה-70 הולידה אלבומי מופת כמו 'Phenomenon', 'Force It', 'No Heavy Petting', 'Lights Out', 'Obsession, ואלבום ההופעה המכונן 'Strangers in the Night'. כעת, שנקר חוגג את ימי הזוהר האלה עם אלבומו החדש שכולל ליין-אפ מרשים של כוכבי אורחים, ביניהם Derek Sherinian בקלידים, Brian Tichy על התופים, ו- Barry Sparks בבס. בנוסף, מתארחים באלבום רשימה מטורפת של אומנים, ביניהם:Axl Rose, Slash, Kai Hansen, Roger Glover, Joey Tempest, Biff Byford, Jeff Scott Soto, John Norum, Dee Snider, Joe Lynn Turner, Carmine Appice, Adrian Vandenberg ועוד.



להאזנה לאלבום: Spotify

 

לכבוד 10 שנים לאלבום השלישי שלהם "Reincarnate", להקת "Motionless In White" מוציאה גרסה מחודשת לשיר "Contemptress" שבו משתתפת לא אחרת מ- Maria Brink.


 

להקת הפאנק-רוק הותיקה "The Offspring" משחררת סינגל שלישי מהאלבום שבדרך, האלבום ה-11 שלהם שיקרא "Supercharged" ואמור לצאת ב-11 באוקטובר וזהו שיר אהבה למעריצים שלהם מברזיל!!

אגב, שמענו שהאלבום הופק ע"י Bob Rock המפורסם.


 

שתי ענקיות המטאל בשיתוף פעולה קטלני!! לאחר סיבוב ההופעות המשותף שלהן "Mega Ashes Of Leviathan tour", שכנראה היה מוצלח מאוד לפחות בחיבור המוזיקלי בין השתיים. להקת "Mastodon" ולהקת "Lamb Of God" משתפות פעולה ומשחררות לעולם מפלצת בשם "Floods Of Triton".


 

תופעת המטאל המופרעת "Poppy" שכבר הספיקה לככב על מספר במות ואhרועים ממשיכה להוציא סינגלים כסחניים ומוציאה השבוע סינגל חדש בשם "they're all around us". פופי ממשיכה את שיתוף הפעולה שלה עם Jordan Fish שעד לא מזמן היה חבר בלהקת "Bring Me The Horizon" והיום הוא מפיק בעל שם בעולם המטאל, אנחנו בטוחים שתשמעו עוד הרבה מוזיקה שתופק תחת ידיו.


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Commentaires


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page