top of page
תמונת הסופר/תFaceOff - עימות חזיתי

חדשות השבוע במוזיקה 20.10.24

 

להקת "Pixies" מוציאה את אלבומה התשיעי "The Night the Zombies Came out" והשם מתכתב היטב עם חג ההלוווין.


להאזנה: Spotify

 

להקת "Tool" מכריזה על פסטיבל עצמאי משלה "Live in the Sand". הפסטיבל יערך שלושה ימים ויכלול ליין אפ די מרשים כמו: "Primus", "Mastodon", "Coheed and Cambria", "Eagles of Death Metal" ועוד רבים אחרים. הפסטיבל יכלול מלון 5 כוכבים, הכל כלול ברמה גבוהה ב- Hard Rock ברפובליקה הדומיניקינית ויערך ב-7-9 במרץ 2025.

 

להקת "Linkin Park" מוציאה סינגל שלישי במספר מתוך אלבום הקאמבק החדש שלה "From Zero" שאמור לצאת ב- 15 בנובמבר.


 

להקת המטאל קור הישראלית "Her Last Sight" מוציאה סינגל חדש מתוך ה-EP החדש שלה "SEASONS // WINTER" שאמור לצאת ב-13 בדצמבר.


 

להקת "Hollywood Undead" מחזירה את המסכות לחיים עם סינגל חדש ומיוחד. המסכות היו חלק גדול מהזהות של הלהקה בתחילת הקריירה שלה, אבל בשנים האחרונות ראו את החבורה בעיקר בלי. אבל עם הגעתו של השיר החדש "Hollywood Forever", המסכות חוזרות בצורה מאוד דרמטית. חברי הלהקה נראים חסרי מסכות לאורך רוב הקליפ, אבל השיר עצמו מדבר על הקשר שיצרה הלהקה עם קהל המעריצים שלהם, ובמקרים מסוימים עוזר במהלך תקופות קשות בחיים.


 

משהו מאוד רע עובר על להקת "As I Lay Dying" בשבוע האחרון!! במשך השבוע עזבו את הלהקה ארבעה אנשי צוות שונים, ריאן נף הבסיסט עזב את הלהקה ביום שבת האחרון, אלכס קנדריק מנהל סיבוב ההופעות שלהם עזב ביום רביעי, קן סוסי הגיטריסט עזב אתמול כשבהמשך היום גם המתופף ניק פירס עזב את הלהקה, אנדרלמוסיה!!


 

זמר העבר Paul Di'Anno של להקת "Iron Maiden", הלך לעולמו השבוע כשהוא בן 66. פול היה חלק משני אלבומיה הראשונים של הלהקה ובשנים האחרונות סבל מבעיות בריאות קשות.

 

זה כבר לא חדש שחברי להקת "Slipknot" משנים או מחליפים מסכות באופן שרירותי. בעבר, כל שינוי או יצירת מסכה חדשה היה מלווה בקמפיין חשיפה דרמטי והרבה רעש תקשורתי. בשנים האחרונות זה נעשה באופן שקט ומפתיע. השבוע Corey Taylor חשף עדכון למסכה הקיימת שלו (מסכה שעימה הוא התחיל את הקריירה בסליפנוט), העדכון כולל זוג עיניים אדומות זוהרות שללא ספק מוסיפה אווירה קריפית!!

מעניין איך הוא רואה דרכה...


(Photo: Flashbang Co.)

 

סוף סוף זה קורה, אחרי הרבה מאוד שנים, נסיך האופל זוכה להיכנס להיכל התהילה!!

המטאליסט הפרובוקטיבי והנצחי Ozzy Osbourne "הוכנס" השבוע להיכל התהילה של הרוקנרול. מי שהכניס את נסיך האופל הוא Jack Black השחקן וסולן להקת "Tenacious D". הרכב אינטרגלקטי של כוכבים שכלל את Zakk Wylde, Maynard James Keenan, Wolfgang Van Halen, Billy Idol, Robert Trujillo, Chad Smith, Jelly Roll, Steve Stevens, Adam Wakeman ו- Andrew Watt ביצע את השירים "Crazy Train," "Mama I'm Coming Home" ו-"No More Tears."


 

בחדוות חג ההאלווין מוציאה להקת "Cradle Of Filth" סינגל ראשון חדש מאז האלבום הקודם שלהם "Existence Is Futile" שיצא ב-2021. זמר הלהקה Dani Filth אמר: "הסינגל והסרטון החדשים שלנו, Malignant Perfection, הם ההומאז' הנורא שלנו ל-All Hallows Eve, כפי שמתגלם בהאלהה הנשית של הרוע".


 

להקת "Daughtry" מוציאה סינגל חדש מתוך ה-EP האחרון שלהם "Shock to The System (Part One)".


 

אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Σχόλια


 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page